miércoles, 27 de mayo de 2015

Como te imaginas la grabación de la entrevista?

Un grupo de proyecto de intraciclo de 3r y 4t prepara la grabación de una entrevista a músicos que habían formado parte de una orquesta muy famosa del pueblo de Bordils (Cobla-Orquesta Catalunya). 

Antes del día, hacemos una prueba en la clase siguiendo todo el protocolo de grabación y escribimos cómo nos imaginamos que será la entrevista.

ISONA: Jo l’entrevista amb els músics me l’imagino en el lloc on ells hagin tingut una bona experiència, que estiguin assentats amb una ampolla d’aigua al costat per si se’ls asseca la gola. Els anirem gravant des de diferents llocs: per exemple primer per davant, després de perfil, d'esquenes, pla detall, pla general i que poguéssim anar en un lloc alt per fer pla picat. Que al final ens toquin la cançó que els hi hagi agradat més. A mi del grup de gravació m'agradaria ser la càmera. 

AITOR: Jo vull entrevistar als músics a la pista vella (a la graderia). Estaran assentats amb una ampolla d’aigua, de perfil. Al final el músic que hi hagi, que toqui una cançó. M`agradaria gravar-los quan venen i quan se’n van per posar-ho al principi i al final del nostre muntatge. Estaria bé fer-los riure una mica perquè estiguin de bon humor.

MARIA: L'entrevista amb els músics m'agradaria que fos així: al casal, a l'escenari, que els músics estiguin asseguts tots junts i que tinguin una ampolla d'aigua el costat. Que de tant en tant vagin bevent i que toquin de perfil. M'agradaria fer 2 o 3 plans i que el final toquin unes quantes cançons o ritmes. Però sobre tot que estiguin contents i que riguin força, que de fons es sentin nens rient o els sons que hi havia normalment. 

ARNAU S.: Jo m’imagino gravant a la plaça, dos músics parlant, alguns moments canviant de perfil, de costat. Estarien asseguts responent les preguntes. Ho voldria fer al mati, amb alguna música de fons. En el meu grup de gravació vull ser sonidista. M'agradaria que es vegi l'arbre de la plaça. 


GINA: Farem una entrevista amb els musics. M’imagino que gravarem a la plaça de l’església. Arribaran tocant els instruments, els hi posarem cadires i una taula amb una ampolla d’aigua. Els hi farem preguntes i ens les respondran. En un pla vull que surti quant toquin, gravar els claus. A mi m’agradaria fer de sonidista, d’ajudant o càmera.

BIEL B: Jo m'imagino els músics, a la plaça de l'església mirant a l'arbre però que estiguin de perfil.A la tarda quan toquin les campanes i es pongui el sol, si pot ser quan canti algun ocell. Al final, demanar-li que toqui alguna cançó amb el seu instrument, bastant fluixa, així quan fem el vídeo, la podrem posar de fons, mentre parlin. A mi de l'equip de gravació m'agradaria fer de tot.

No hay comentarios:

Publicar un comentario